
Jak na marketing cukrárny?
Lidé si plní své sny tím, že si otevírají vlastní podniky. Může to být prodejna vlastních výrobků, bar, restaurace…nebo krásná a příjemná cukrárna, kam se budou lidé rádi vracet. Cukráren je především ve větších městech hodně. Dnes už najdeme jak luxusní cukrárna, kde je gastronomie na špičkové úrovni, tak i menší, rodinné cukrárny, kde se peče podle tradičních a poctivých receptů. Je samozřejmě jasné, že u každého z těchto podniků bude marketing trošku jiný. Ale pojďme se obecně podívat na zajímavé tipy, jak můžete vaši cukrárnu propagovat.
Využijte sociální sítě
Sociální sítě mají v propagaci velkou moc. Vytvořte vaší cukrárna Facebook, účet na Instagramu a případně i na dalších sociálních sítích. Nezapomeňte přidávat nejen příspěvky, ale i fotky. Třeba toho, co zrovna nabízíte. Příspěvky obohaťte o hashtagy. Tím svému příspěvku zvýšíte dosah.
Reklamní materiály
Vytvořte si kvalitní reklamní materiály, které vám pomohou s propagací. Například reklamní předměty. Můžete je rozdávat na nejrůznějších akcích, jako jsou food festivaly nebo akce města, kde se vaše cukrárna nachází. Vhodným reklamním předmětem může být třeba vařečka nebo zástěra.
Věrnostní program
Své zákazníky chcete odměnit za věrnost a motivovat je, aby k vám chodili ještě častěji. Ale v malé cukrárničce těžko zavedete zákaznické kartičky, jako třeba v Tescu. A co třeba kartička, kde budou zákazníci sbírat razítka, a díky ní budou mít každou desátou kávu nebo zákusek zdarma? Tím budete zákazníky motivovat, aby se vraceli k vám, protože na konci bude něco zadarmo!
Doručujte přes aplikace
Více můžete jít vidět i díky doručovacím aplikacím. Lidé, kteří nemají třeba váš podnik nikde cestou z práce, a tak na vás jen tak nenarazí, vás teď můžou najít přímo v aplikaci. A ještě si nechat dovést něco dobrého až přímo domů!